Økonomikontoret

Økonomikontoret arbeider i hovedsak med kommuneregnskapet, rapportering og innfordring av kommunale krav.

Økonomikontorets oppgaver:

  • Bokføring og rapportering av kommuneregnskapet
  • Samordne årsrapportering og regnskapsrapportering
  • Samordne budsjett- og økonomiplanlegging
  • Distribuere utgående fakturaer for kommunale tjenester, som blant annet brukerbetalinger, kommunale avgifter og leieinntekter
  • Innfordring av kommunale krav
  • Veilede innbyggere i forhold til betaling av kommunale krav
  • Intern støttefunksjon for enhetene i forhold til innkjøp
  • Intern støttefunksjon for enhetene når det gjelder økonomi, regnskap og budsjett

Kautokeino kommunens kontonummer for betaling av kommunale betalingskrav:

Uten kid: 4740 05 01129

Når man betaler med KID: 4930 16 23258 

Spørsmål til regninger kommunen sender

Økonomikontoret sender ut regninger for kommunale tjenester. Hvis det er spørsmål om innholdet i regningene, anbefaler vi å ta kontakt med den enhet/avdeling tjenesten tilhører.

Ann Helen E. Sara
Áššemeannudeaddji/Saksbehandler
E-post
Telefon 46 74 35 11
Sara Ellen Ragnhild Sokki
Controller
E-post
Telefon 40 32 99 75
Mobil 40 32 99 75
Marit Elisabeth Hætta Gaup
Ekonomiijahoavda/Økonomisjef
E-post
Telefon 92 20 41 45
Mobil 92 20 41 45
Per Anton Eira
Saksbehandler/Áššemeannudeaddji
E-post
Telefon 92 27 26 17
Laila Hansen Eira
Ekonomiijakonsuleanta, sadjásaš/Økonomikonsulent, vikar
E-post
Telefon 92 27 86 74
Kirsten Karen Gaup
Fágabargi/Fagarbeider
E-post
Telefon 92 20 10 39

Adresse

Poastačujuhus: Guovdageainnu suohkan/Kautokeino kommune, Bredbuktnesveien 6, 9522 Kautokeino/Kautokeino

Fitnančujuhus/Besøksadresse: Suohkanviessu/kommunehuset, Bredbuktnesveien 6

Tlf: 78 48 71 00  telefonguovddáš/sentralbordet Guovdageainnu suohkanis/Kautokeino kommune

Åpningstider

08:30-15:30