Lønn og personal – støttefunksjon for ansatte og ledere

Lønn og personal har ansvar for lønnsutbetalinger og gir støtte til kommunens enheter i ulike personalspørsmål

Avdelingen for lønn og personal i Kautokeino kommune har en viktig rolle i den daglige driften. De sørger for korrekt lønnskjøring og behandler refusjonssøknader knyttet til sykdom, foreldrepermisjon og lignende. I tillegg veileder de ansatte i forbindelse med pensjonssøknader.

Avdelingen fungerer også som en intern støttefunksjon for kommunens enheter i forbindelse med utlysning og ansettelse av nye medarbeidere. De gir også støtte til registrering av arbeidstid og fravær i systemet Visma Tid.

Har du spørsmål knyttet til lønn, permisjon eller personalrutiner? Ta gjerne kontakt med lønn og personal.

Inga Kristine Bals
Čálli/Sekretær
E-post
Telefon 92 24 39 12
Lise Singer
Čálli/Sekretær
E-post
Telefon 92 27 25 71
Marit Inger Bongo Eira
HR-ráđđeaddi / HR-rådgiver
E-post
Telefon 41 39 94 09
Venke Hermansen
Áššemeannudeaddji / Saksbehandler
E-post
Telefon 92 27 17 60

Adresse

Poastačujuhus: Guovdageainnu suohkan/Kautokeino kommune, Bredbuktnesveien 6, 9522 Kautokeino/Kautokeino

Fitnančujuhus/Besøksadresse: Suohkanviessu/kommunehuset, Bredbuktnesveien 6

Tlf: 78 48 71 00  telefonguovddáš/sentralbordet Guovdageainnu suohkanis/Kautokeino kommune